Konference a semináře

Rezervace

Pro uspořádání firemní akce v severních Čechách je Hotel LEV ideálním místem.

Součástí hotelu je profesionálně vybavený konferenční sál s přístupem denního světla.   

NABÍZÍME:

  • klimatizované prostory
  • špičková audiovizuální technika
  • asistence odborného technika
  • cateringové služby (veškerý nabízený sortiment občerstvení připravujeme sami přímo v hotelu LEV)
  • kavárna - možnost využití též při školení
  • ozvučení venkovních prostor i chodeb
  • bezbariérový přístup

Z TECHNICKÉHO VYBAVENÍ NABÍZÍME:

  • dataprojektor s plátnem
  • plátno
  • flipchart set
  • ozvučení s bezdrátovým mikrofonem
  • laserové ukazovátko
  • notebook

Další možností pro privátní setkání jsou salonky Royal (kapacita 12 míst) a Golden (kapacita 6 míst). Jsou vhodné pro pořádání menších firemních porad, školení a výběrových řízení. 

Konferenční sál

Kapacita sálu je 100 míst při divadelním a 70 míst při školním uspořádání. Sál je možné rozdělit zvukotěsnou stěnou. Kapacita větší poloviny sálu je 30 míst, menší poloviny 15 míst. Uspořádání plně závisí na konkrétních požadavcích klienta.  

Ceny pronájmu konferenčních prostor řešíme individuálně.

Golden salonek

Tento typ salonku je vhodný pro pořádání menších firemních porad, školení a výběrových řízení s kapacitou do 6 míst.

V případě rodinných akcí pronájem salonku neúčtujeme. U firemních akcí, či setkání je rezervace salonku zpoplatněna.

royal salonek

Tento typ salonku je vhodný pro pořádání menších firemních porad, školení a výběrových řízení s kapacitou do 12 míst.

V případě rodinných akcí pronájem salonku neúčtujeme. U firemních akcí, či setkání je rezervace salonku zpoplatněna.

Konala se zde již řada úspěšných konferencí, seminářů, business snídaní a obchodních setkání.  

Chci vytvořit poptávku na konferenci, seminář nebo workshop

Rezervovat telefonicky na: +420 416 532 317

nebo na e-mailu: rezervace@hotel-lev.cz